hocam ben de inşaat mühendisiym 1 ay öncesinde işi bıraktım. hem aldığın para doyurmuyor hem de psikolojik olarak çöküntüye giriyorsun bir süreden sonra. burda bazı arkadaşlar atıp tutuyor yok katkı verirsen şöyle katkı verirsen böyle olur diye. ben sana söyleyeyim öyle bir şeyde yok tamamen emeğini sömürüyor insanlar. bunun olmasının sebebi ise piyasada çok fazla boş inşaat mühendisi olması. ben şahsen bıraktım yapmayacağım. belki kendimi farklı dallarda geliştirsem bir şeyler yapabilirdim (çelik yapılar yüksek lisansı gibi) fakat gücümün tükendiğini fark ettim. Umarım bir gün o gücü kendimde bulurum mesleğime odaklanırım
Onca sene emek verip dirsek çürütüp mesleğin bu kadar değersizleştiğini görmek mental olarak çok yoruyor gerçekten. Bir yandan torpilli mühendisler, bir yandan emeğinin karşılığını alamamak üzüyor.