Öncelikle dışardan bir göze ihtiyacım var, bu nedenle yapıcı yorumlar tercihimdir.
X bir mühendislik firmasında inşaat mühendisi olarak işe başladım ve maalesef asgari ücret gibi bir ücrete çalışmak durumundayım. Bir süredir çalışıyorum ve ofiste iş arkadaşlarım ve iş verenim konusunda hiç bir sıkıntım yok. Ücret konusunda mutsuz olsam da ilk işim ve ofisteki samimi ortam sebebi ile bir süredir çalışıyorum. Bugün bir yokladım maaş konusunu ve tecrübesiz olduğumu bu sebeple bu ücretle çalıştığımı ve iş girişinde bunu bilerek başladığımı belirtti. Ne yapacağım konusunda çok kararsızım, işten çıksam bu piyasa da iş bulmak zor, onca sene dirsek çürütüp güzel bir üniversiteden mezun olup bu paraya emeğimi vermek daha da zor.
Abilerim ve kardeşlerimden düşüncelerinizi bekliyorum açıkcası..
hocam ben de inşaat mühendisiym 1 ay öncesinde işi bıraktım. hem aldığın para doyurmuyor hem de psikolojik olarak çöküntüye giriyorsun bir süreden sonra. burda bazı arkadaşlar atıp tutuyor yok katkı verirsen şöyle katkı verirsen böyle olur diye. ben sana söyleyeyim öyle bir şeyde yok tamamen emeğini sömürüyor insanlar. bunun olmasının sebebi ise piyasada çok fazla boş inşaat mühendisi olması. ben şahsen bıraktım yapmayacağım. belki kendimi farklı dallarda geliştirsem bir şeyler yapabilirdim (çelik yapılar yüksek lisansı gibi) fakat gücümün tükendiğini fark ettim. Umarım bir gün o gücü kendimde bulurum mesleğime odaklanırım