Asgari ücret ile çalışmak kendinize saygısızlık olabilir hocam. Tabii ki yine tercih sizin fakat ben çalışmazdım. Geçen sene mezun oldum. İlk 2 iş yeri asgari ücret teklif etti reddettim, 3. işyeri ise asgari ücret x 1.4 civarı bir tutar teklif edince kabul ettim. Tecrübesiz olduğum için x1.4 gayet normaldi.

Fakat bu normal durum da belli bir yere kadar. Elbet bir noktada zam yapılması ve dahada artması lazım. Şuan da ise asgari ücret x2.5 gibi bir tutara çalışıyorum. Henüz 14 ay oldu. Demem o ki size değer veren firmayı tercih etmeye bakın eğer değer göremiyorsanız başka yer bakmaya başlayın. Bu arada ben elektrik - elektronik mühendisiyim. İnşaat mühendisin de bir tık daha aşağıda kalabiliyor. Tabi ki yine de asgari ücret değil.