dede17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Madem mühendis sin çözüm üretme yeteneğin var ve buna güveniyorsun bunun daha fazla ettğini düşünüyorsun neden o zaman şikayet ediyorsun
Buna genel çözüm ülkeyi çözmek olur hocam