nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şirkete iyi bir katkınız yok ise mezuniyetinizin önemi olmuyor.
Öncelikle şirkete katkınız olması lazım. bizim şirkette mezuniyete değil şirkete katkısına bakılıyor.
Şirkette çalışan tüm arkadaşlarım yeni mezun ya da öğrenci 4. sınıf genel olarak hepimizin işi aynı ve katkı oranımız da ortalama aynı