Arkadaslar 2 defadır metamaskı boşaltıyorlar,nası yapıyorlar bilmiyorum canımı çok sıkıyor.Bunların ikiside farklı hesaplar.Parayı metamaskta tutmamak mı lazım ne yapıcaz, lütfen yardım..