Seotype adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bankaları evliyalar yönetiyordu zaten hocam 🤣
Bu nasıl bir mantık? Evliya yönetse ne değişecek? Hırsızlığı da bu şekilde savunmanın şakası olmaz.