MawiLarq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben hepsiburadadan sıfırını iphone 11 128gb 15000tl ye aldım bi kaç önce uygun ama yurt dışı işine bulaşmadım bulaşmam memnunum
Hayırlı olsun bende dün 64 gb 15000 e aldım