Merhaba Öğrenciyim Ve 2023'ün Sonlarına Doğru Bir Şirket Açmayı Planlıyorum Fakat İlk Deneyimim Olacağı İçin Genç Girişimci Hakkımı Kullanmak İstemiyorum Eğer Şirket Açarsam Genç Girişimci Hakkımı Kullanmayıp Bu Şirket Kapanırsa Yeni Şirketimde Kullanabilir miyim bu hakkı aynı zamanda kosgeb i de