Müşterinin ağzı ne kadar yandıysa adam da sırf zamanında teslim edilsin diye şart koşuyor bence. Çünkü yazılım sektöründe ben süresinde iş teslim eden kişiye pek rastlamadım. Mutlaka vardır ama genelde o süre sarkar.
Aynen şöyle diyalog oluşur.
+Hocam 2 hafta da biter. Anahtar teslim yaparım.
-Allah razı olsun hocam. İşin rast gelsin.
2 hafta sonra.
-Hocam bizim yazılım bitti sanırım.
1-2 gün cevap yok.
-Hocam daha bitmedi mi ya?
+Aaaa hocam sizin yazılım vardı değil mi? Dur kontrol ediyorum. Ben onu öyle anlamadıydım, yanlış okuduydum hemen yapıyorum.
Yine bir kaç gün geçer.
-Hocam bitti inşallah.
+Yağmur yağdı, sel geldi, ofis taşındı, çocuk hastalandı, grip oldum, kovid oldum, çok yoğundum bla bla bla.
Böyle vakalarla sıklıkla karşılaşınca adam kendini güvenceye almış. Bence siz de o sürede teslim edemeyecekseniz işi almayın.