Nays'a para aktardım, parayı çekmek için iş bankasına üye olma şartı getirmişler. Eskiden böyle değildi ve parayı gönderirken bana böyle bir uyarı gelmedi. Para içeride kaldı şu an, çekemiyorum. İş bankasına zorla üye yapmaya çalışıyorlar. Para yatırmak serbest ama çekmek yasak. Nays ve İş bankasından uzak durun, lazım olan zamanda 300 tl içeride kaldı. Gönderilen karta iadesini talep ettim, yeni yasal düzenlemeleri geçildi gibi bir şey söylüyor
İş bankasına üye olmadan parayı çekmenin bir yolu var mıdır?