Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam neden Paytr gibi bir bilindik firmayla çalışmadınız ? en azından başınız ağrımazdı. Pos işleri gerçekten çok sıkıntılı işler bu işte işini iyi yapan ve bilindik firmalarla çalışmalısınız. Cironuz da yüksekmiş yani sırf komisyon nedeniyle gittiyseniz ceremesini böyle çekersiniz
Param'da gayet bilindik bir firma, işlem hacimlerinin Paytr'den aşağı kalır yanı yok. Trendyol'da dahi kullanılan bir işletme. Lisanslı ödeme firmaları kafalarına göre bloke koymaz. İç kontrolleri var, dışarıdan aldıkları fraud hizmetleri var. Bir şekilde sebebi vardır blokenin. İşlem hacmi yada tutar bu firmalar için pek önemli değildir, önemli olan temiz ticarettir. Kimse fraud, chargeback ile uğraşmak istemez. Aracı oldukları için PF; ödeme firmalarına borç kaydeder fraud,chargeback gibi durumları. Bu firmalarda hizmet verdikleri yere borç kaydeder ama o işletme artık çalışmıyorsa uğraşır durur.