adsense onayı 1 günde alınıyor en fazla 2 gün. 3 hafta olmasında anormallik var.
yüksek ihtimal bugün yarın politika ihlali diye red gelecek. bitti mi? hayır, tekrar inceleme göndermeye devam.
abi ilginç ya.. aynı içerikler, aynı tasarım aynı tema.. alanadı değişti sadece.