Arkadaşlar daha öncesinde fikir almak amacıyla konu açmıştım.
Allah izin verirse bu akşam 16:00-17:00 gibi İstanbul'dan yola çıkıyorum.
Toplamda 2600 km yol yapacağım, üzülerek ve memleketimi düşünüp iç çekerek...
2 adet iPhone 14 Pro Max ayırttırdım.
Süreçle ilgili tüm aşamaları ve yaşadıklarımı da yine foruma yazacağım.
Bu gece geç uyuyup kalkar kalmaz yola düşeceğim.
Allah nasip edersede pazartesi tekrar İstanbul'da olacağım.
Şimdiden iyi dilekleriniz için herkese teşekkür ederim.
Hayırlı yolculuklar, bizde bugün eşimle birlikte karadeniz ardından batuma geçeceğiz. Biz cihazları aldıkta maksat hem girdi çıktı hemde gezinti