Önerileriniz için teşekkür ederim fakat buranın insanları çok huzursuzluk veriyor örneğin kız arkadaşımın elini tuttugumda çok ters rahatsız edici bakıyorlar en son gittigimde kavga edecektim zor ayırdılar
Bir şey olursa bana ulaş hallederiz,
sıkıntı yok