ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısın hocam. 8 sene boyunca içerik ürettim hep insanlar aldı kullandı.Artık üretmiyorum biraz da ben kullanayım.

Hak hukuk meselesi açısından diyorum illa ban yemenize şart degil başkasının emeğiyle bir yere gelemezsiniz diye düşünüyorum umarım daha iyi yerlere gelicek kendi özgün icerikleriniz olur Allah yardımcınız olsun 😊 anlamam site işleri vs bir kere açtım kapattim ama ona rağmen kopyalamak yerine kendim yazdırdım bir arkadaşa Özgün makaleyi gerek yok böyle bir şeye bence deneyiminiz de baya uzun bence siz kendinizde çözersiniz bu olayı 😊