2 hocamızda bu konuda çok yetenekliler
@ByHicKimse; bu alanda benim her zaman idöl aldığım insan oldu fakat forumda eğitim vermediği için ondan öğrenmek nasip olmadı aklıma direk ondan msk ve erhan hocamız gelmişti onlara yarın danışcaktım
teşekkür ederim tek site değil 3-4 site yapmayı planlıyorum gerek her birininin tr versiyonu gerek eng versiyonunu yapıcam ingilizce sitede başıma dert olan tek şey ingilizce olcak gibi gözüküyor
3-4 site yapmayın hocam önermem. tek bir şeye odaklanın ve onu elde edin.