Önerileriniz için teşekkür ederim fakat buranın insanları çok huzursuzluk veriyor örneğin kız arkadaşımın elini tuttugumda çok ters rahatsız edici bakıyorlar en son gittigimde kavga edecektim zor ayırdılar
Kavga edince de çözüm olmuyor.
Ya takmayacaksın ya da Turistik yerlere, yaylalara gideceksin. Merkezlerden, ilçelerden uzak yerlere gidebilirsin.