Arkadaşlar bir akrabam aradı bugün beni. Bu 3 ay önce 140 bin TL yatırmış kur korumalı mevduat hesabına
Dolar 17.50 iken yatırmış.
18.50 iken vadesi geçmiş.
Banka buna 6200 tl faiz ve 2300 tl kur farkı ödemiş.
Oysa normalde dolar 1 tl arttığı için 9000 tl ödemesi gerekirmiş.
Bankayı aramış. Durumu sormuş. Neden bu kadar az demiş. Müşteri temsilcisi ona bir şeyler anlatmış. Eğer faiz tutarı kur farkından fazla ise o ödenir. Eğer az ise şu ödenir bu ödenir vs vs vs.
Hiç bir şey anlamamış. Beni aradı. Ben de bir şey anlamadım.
Forumda sormak istedim
Neden bu kadar az ödeme yapılmış?
Sadece kur korumalı hesap kullananlar yanıtlar ise sevinirim.