Fatih hocam tekrardan emeğinize sağlık bir konumda daha yardımcı olmuştunuz, çok teşekkür ederim bilgi için. Yeni hesap açma yoluna gideceğim söylediğiniz mantık çok doğru, çünkü bütün kayıt olduğum siteler, tüm internet hayatım bu google hesabımda, kötü bir şey olsun istemem
Son söylediğiniz şeyi ben kazanç için sormuştum, forumda bazı arkadaşları görüyorum UK adsense vs. diye bahsediyorlar, yani bir kazanç farkı mı var onu anlayamadım.
rica ederim

arada tek tük bikaç kişi çıkıyor,az da olsa fark var kazanç konusunda diye ama bunu söyleyen kişi sayısı yok denecek kadar az,genel düşünce fark olmadıgı yönde yani.ben de adsense in kuruldugu ilk günlerden itibaren kullanıcısıyım,onlarca farklı ülkeye ait binlerce adsense hesabı kullandım/kullanıyorum.şahsi görüşüm,kazanç açısından bi fark yok.vergi filan işleri yüzünden en çok ingiltere tercih ediliyor ama o da boşa ugraş bence.o parayı sonunda ülkeye sokuyorsan,devlet şimdi degilsede 3-5 yıl sonra kapını çalıp eski vergilerin faizi ile ister nasılsa