ruzgarsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yaşımda var ve ps2 ilk zamanlarında evde baya oynamış biri olarak söylüyorum ki geçen yıl öğrendim kırık ps olayını. Pc ile uğraşınca ps tarafı ile uzak kalıyorsunuz O kadar uzak kalmışım ki hep kırık ps ilanları görüyorum ya bu kadar mı özensiz kullanılır bu cihazlar acaba kronik falan mı diye düşünüyorum ediyorum meğer sistem olayıymış
🤣🤣🤣🤣🤣