bence enpara biraz daha farkli. yani devletin kisitlama/inceleme getirmedigi bir duruma kendilerince mudahele ediyorlar. gecen sene vergi borcum olmasi sebebiyle enpara hesabimi askiya aldi. borcu odedikten sonra tekrar acti. diger banka hesaplarimda da (isbank ve halkbank) vardi ama blokeyi enpara koydu. bence diyorum belki de bana oyle geliyordur ama enpara hakkinda bu tarz cok yazi okumaya basladim.
özellikle bu platformda enpara çok aktif şekilde kullanılıyor.ücretsiz eft olayı,yıllık hesap ücreti alınmaması gibi özellikleri yüzünden bizler tarafından çok tercih edilen bi banka.fakat bu hesapların ticari amaçla kullanılması yasak aslında ve kullanırsan bu sorunlar ortaya çıkar.sitede enpara kullanıcısı bu sebeplerden dolayı fazla,aynı şekilde bu yüzden sorun yaşayanlarda fazla haliyle

ama genel olarak katılıyorum size yinede,enparada bi tık daha fazla müdahale var gibi bencede...