Selamlar Herkese,
Pek bu bölümü kullanmıyorum ama bu sefer içimden geldi konulaştırmak. Eminim r10 da birçok kişi konulaştırmış ve hatta çoğuda yaşamış bir durumu belkide bende aynısını anlatıcam ama olsun anlatmak güzel şeydir bence
Arkadaşlar yaşanılan bu hayattada karşımıza çok gelen;
'SANKİ İŞİ HEMEN YAPTIRICAK ŞEKİLDE KONUŞUP FİYAT SONRASINDA AYLARCA GERİ DÖNÜŞ ALAMAYANLAR BUYURSUN KONUYA'
😂
Saygılarımla