Blgnbatuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba,

denendimi acaba çünki olmazsa bi iphone 13 bi 14 bana hayırlı olur 😅
Almancı dayım var iş sebebiyle Tr-Almanya arası sürekli gidip geliyor böyle kullanıyor hocam. Görmediğim ve bilmediğim şeyi yazmam buraya