Hazir Ajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ay biraz zayıf gibi bakalım hakkımızda hayırlısı olana şükür. R10’da artık alıcıdan çok satıcı var bence alıcı arttırılmalı bazı uygulamalar ile.
Evet hocam bende farkındayım, neredeyse çoğu konu satmak üzerine