Faiz indiriminin yanında üretimini önü açılırsa (ki açılmak zorunda çünkü bankada para tutmayacak kimse) başarılı olabilir. Amerikanın faiz arttırması gelirlerinin azaldığı yüzünden sürekli ekonomik çöküş yaşıyor, işsizlik artıyor kamu borçları aldı başını gitti mecburen bir şeyler yapmalıydı yapmaya çalışıyor. Amerikanın hemen hemen tüm geliri dolar, petrol de doları destekleyen en büyük unsur, Rusya-Türkiye bir fitili ateşledi artık dolarla gaz alıp satmam dedildi, diğer ülkelerde bunu takip edecek, Fransanın sömürgesinden Afrika, Türkiye sayesinde yavaş yavaş baş kaldırıyor. Kimse kolay olmayacak demiyor ama inşallah sonuçları güzel olur.