Byhalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çünkü en fazla izlenme oranını bu tip yapımlar yakalıyor, bu kötülüklerde herkes ufak veya büyük kendinden bir parça görüyor aslında. Her insan kötüdür, mesele dışarı çıkarmak ya da içinde tutmakta.
harika bi yorum olmus.. bu acidan dusunmemistim hic.