neden kotu insanlarin hayatini film veya dizi yapma geregi duyuyorlar.. bu adami gordugu, izledigi o malum dizinin etkileme tetikleme orani %10'dan fazladir. %1'e bile yer verilmemeli..
çünkü en fazla izlenme oranını bu tip yapımlar yakalıyor, bu kötülüklerde herkes ufak veya büyük kendinden bir parça görüyor aslında. Her insan kötüdür, mesele dışarı çıkarmak ya da içinde tutmakta.