Moonlife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam gittim aldıgım yere iade istedim yapamayız dediler ürün açılmış dediler bende bildigim yerlerde şikayetimde bulunacagım ürünü kullanmıyorum şuanda duruyor öyle
Hocam yalan konuşmadık mi dediler ?
Sizin konunuz yalan atmaları aslında

Kulaklık kutusu açılınca iadesi zorlaşıyor.
İade alamayız şeklinde yazı almanızı öneririm

Hakem heyetine yalan attılar dersen bir şey yapmaz mahkemeye ver derler.

Çok zaman geçirmeden tutkcell ile konuyu çözmen lazım şikayet kaydı oluştur bir şey yapamayız derlerse yazılı kağıt iste mail atsınlar.