Hakem heyeti ne yapacak ki

Ürün bozuk mu hayır.
İade ettin etmeye çalıştın da iade mi almadılar hayır.
Sen dolaylı yoldan bir şekilde imzayı atmış taahhüt vermişsin.
İtiraz için yapacağın işleri yapmadan hakem heyetine yazılmaz ki.
Açıkçası durumu kabullenmişe benziyorsun.
Hocam gittim aldıgım yere iade istedim yapamayız dediler ürün açılmış dediler bende bildigim yerlerde şikayetimde bulunacagım ürünü kullanmıyorum şuanda duruyor öyle