Benim de benzer bir sorum olacaktı konu açmak yerine buraya yazmak istedim,

Krediyi tamamen erken kapatmak değil de, gelen taksidini 10-15 gün önceden yatırmak benzer bir olumsuz etki yaratır mı? Örneğin ödeme tarihi ayın 30'u olan kredinin 20'sinde ödenmesi gibi, yoksa gününü beklemek mi daha doğrudur? Teşekkürler.