Asgari ücrete zam geldi diye seviniyoruz malesefki ! Aslında asgari ücret " Bir insanın minimum şekilde hayatını idame ettirebilmesi için gerekli ücrettir." Yani bu yükselince sevinilmez. Demekki herşey o kadar artmış ki senin de minimum şekilde hayatını geçindirmen için alacağın maaş yükseliyor. Yani gerçekten anlamıyorum.
Asgari ücrete yapılanlar "ZAM" değildir. Enflasyona göre hayatını idame ettirebilmen için yapılan güncellemedir.
Yani Asgari ücrete zam geldikçe kira da artacak, gıda da. Malesef ki Zamma gerek kalmadığı yıllarda zenginleşebiliriz yada kişisel olarak yeni gelirler elde ettikçe.