Her sezon olur böyle şeyler.
Maske takınca maske belirli toz bakteri virüsleri dahası soğuk havayı absorbe ettiği için vücut ona göre kendini uyarladı şimdi maske çıktı hal böyle olunca bu tarz üst solunum rahatsızlıkları olması gayet doğal.
Kademeli maske takarsanız bu geçiş sürecinde hasta olmazsınız