bu kafa yapısı bu cahillik bizde olduğu sürece biz daha coookk bekkeriz iyi şeyleri. 35 sene kendisini karin tokluğuna çalıştırıp sömüren essek gibi çalıştıran patronumuza aciyoruz biz asgari ucrete zam geldi nasil ödeyecek bu adam bu parayı ona da yazik diye. allah razı olsun 35 sene ekmegini yedim diyoruz. ulen 35 sene seni somurdu bu adam farkinda degilsin. Allah rizasina maas vermedi sana seni doyurmadi sen ona milyonlar kazandırdın. mesela hasta olup rapor alsaydin surekli almak zorunda kalsaydin seni atmanin yollarina bakacakti. yeni evli bayan olsaydin bu dogurup dogum izni alacak diye ise almaz ya da evliliğe yakin işten çıkarırdı.