Merhabalar, öncelikle işletmenizi kurup üretim için ilgili bakanlıklardan gerekli izinleri almalısınız zira gıda sektörü insanların sağlığını ilgilendiriyor piyasaya ürün sunacaksınız tabii barkod da istenilecek sizden işletmeyi açıktıktan sonra hepsini yavaş yavaş yaparsınız bu işler tamamlanınca ambalaj işi en kolayı, ancak %100 organik bir ürün üretiyorsanız tavsiyem köy havasını bozmayın yukarıda yorum yazan arkadaşımız dediklerine katılıyorum sosyal medya ciddi anlamda önemli bir eşik olacaktır sizin için iyi kullanmanız gerekmektedir , marka tescil başvurunuzu işletme açılışından sonra yapmayı unutmayın ve zeytinyağı üretimi yapacağınızdan kaynaklı bu iş için devletin size sunacağı oldukça teşvik hibe olacaktır bunlardan muhakkak faydalanın ve mümkünse hiç bir şey yapmadan önce işe bu hibeler ile başlayın şimdiden hayırlı olsun projenizde başarılar diliyorum