Merhaba hayırlı akşamlar
Elimde anindadestek.kom domain var 16 yaşında ne tür bir site kurabilirim ne yapılır.
Aklıma gelen fikir şikayet var tarzında ama şikayet değilde destek üzerine olacak sizce mantıklı mı ? Size danışmak istedim