bu zamanlar gayet normal.sonuçta mevsim geçişindeyiz,havalar allak bullak.dün ögleden sonra 3 gibi çarşıya çıkarken ceketle çıktım,sıcaktan yandım resmen.bugün aynı saatde çarşıya aynı kıyafetle ama ceketsiz çıktım ve resmen dondum.ama hava durumundan baksam sıcaklık eşit görünüyor yani sıcakken bi anda yagmur/rüzgar bastırabiliyor filan havaların garip garip halleri var bu aralar.e haliyle hazırlıksızz yakalayıp seni beni hasta edecek bu da.