hiç bunlara gerek yok kardeş. mesai çıkışı o arkadaşı alıyorsun bir güzel şehir turu attırıyorsun daha sonra ilgili kişi kulaklığı senden geri alıyor.
Çok düşünüyorum bu olayi ama malum adeletin olmadığı bir ülkede yaşıyoruz sonunu kestiremiyorum müebbet bile yiyebilirim