hocam kulaklığı eğer açmadıysanız iadesini isteyin yapabiliyorlar aksi taktirde savcılığa verseniz bile sonuç alamazsınız çünkü sizin imzanız var sözleşmede
Kulaklıgi açtım ama kutusu filan duruuor herseyi Tüketici hakem heyetine yazicam artik sonuc ne cikarsa