ozandrm1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun, cidden çok mağdur ettiler bizi, harcama itirazı geliyor diye bloke nedir ? Facebook'a da itiraz geliyor bu kadar doğal bir durum olabilir mi?
Hocam neden Paytr gibi bir bilindik firmayla çalışmadınız ? en azından başınız ağrımazdı. Pos işleri gerçekten çok sıkıntılı işler bu işte işini iyi yapan ve bilindik firmalarla çalışmalısınız. Cironuz da yüksekmiş yani sırf komisyon nedeniyle gittiyseniz ceremesini böyle çekersiniz