Ev arkadaşım Turkcell ADSL tarafında kurulum ekibinin takım lideriydi. Bazen önünden geçerken sohbet ettiğimiz yani biraz tanıdık sınıfında olan bir Turkcell bayisine bir gün girdim dedim bana taahhütsüz faturalı hat lazım neyse sohbet muhabbet imzalar falan derken aldım hattı çıktım. Eve geldim telefona hattı takıp açtım bir bakarsın 12 ay taahhüt yapılmış. Soluğu hemen şubede aldım dostum dedim makara mı yapıyorsun burada 1 saat sohbet ettik 10 kere taahhütsüz istediğimi söyledim ne diye bana 12 ay taahhüt kitliyorsun kafana göre? Cevap çok ilginç. Abi dedi artık taahhütsüz hat veremiyoruz ki. Eee yani? Bana bunu baştan söyle o zaman hiç almiyim? Neyse bayi destek sisteminden başvurttum iptal ettirdim kavga kıyamet. Hakkınızı mutlaka arayın.

Yani demek istediğim yarı tanıdık sınıfında olan bir şube bile açmış radarları kime ne çaksak diye müşteri kovalıyor. Geçmiş olsun.