joNeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düzeneğin kölesi olmuşuz zaten. Köleliğe isyan eden de yok, hal böyleyken popomuza değnek vuran da çok.
harika bi yorum bu arada elinize sağlık