burakgungor8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enflasyon %100 ün üstünde iken ev sahibine %25 den fazla yapamazsın dersen böyle olur. Senin yaptığın harcamalar geçen yıla nazaran %100 artıyor ama kirayı %25 arttırabilirsin deniyor. Kim kabul eder?
İşte burada devlete değil kiracıya gücün yetiyor. Demek istediğim de bu zaten.