WebutusDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Heyee diye bir yer var marina kısmında,
Ciğerci Bülent var,

İki gün önce oradaydım buralara gittim beğenmiştim
Tavsiye icin tesekkurler gittim gayet ilgililerdi 👍