Yüzde 25'ten fazla düşünmüyorsun değil mi? Oğlum evlenecek, ben oturacağım. Dayımın kızının torununun yeğeni gelecek demeyi de ihmal etmeyin!
Enflasyon %100 ün üstünde iken ev sahibine %25 den fazla yapamazsın dersen böyle olur. Senin yaptığın harcamalar geçen yıla nazaran %100 artıyor ama kirayı %25 arttırabilirsin deniyor. Kim kabul eder?