Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence şu şekilde düşünebilirsin hocam,babandan kalanlarla hayır işleyebilirsin,yani kendin kullanmayacaksın.En azından yetim çoluk çocuğa,sokak hayvanlarına gider
Yok hocam inanın düşünmüyorum.Düşüncenize diyecek bir şey yok mantıklı aslında ama ;
Yardım konusuna gelince zaten en büyük hayallerimden biri hayırsever büyük işadamı olmak diyebilirim.Varlıkdan gelen sonra dibi görmüş biriyim şuan idare eder ama zirve olmasını da isterim tabi nasip.Hayır işi için annemin yapmak isteyip de yapamadığı bazı hayır vs işleri kalmıştır belki onları da aklıma geldikçe imkan oldukça yapıyorum ama baba konusu hatırlamak istemediğim bir şey .Ondan kalan milyon dolar olsa dahi almam .Hayır işini kardeşleri vs yapsın onun adına.Beni hiç ilgilendirmiyor.