Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de olmuyor diye biliyordum ancak direk yapanlar varmış hocam .Süreç hakkında bilgim olmadıgından konu açtım.Umarım çözüme kavuşur.
Tehdit vs unsuru olamaz yani yok.Benden uzak Allaha yakın olsun.Rahmetli annem büyüttü bizi.Babadan Borçluk durumu da yok hatta arsa vs kalır bana ama onun 1 tlsi bile bana geçsin istemiyorum.
Şuraya kadar ne oldu diye sormayacaktım ama özelden de olsa buradan da olsa ne geçti aranızda? Sonuçta reddettiğin biri. Anlatabilirsen memnun olurum.