malesef olmuyor diye biliyorum yaşarken ancak sizi evlatlıktan kendisi red edebilir
oda olası tehdit vs unsurlarının oluşması gerek.
Ben de olmuyor diye biliyordum ancak direk yapanlar varmış hocam .Süreç hakkında bilgim olmadıgından konu açtım.Umarım çözüme kavuşur.
Tehdit vs unsuru olamaz yani yok.Benden uzak Allaha yakın olsun.Rahmetli annem büyüttü bizi.Babadan Borçluk durumu da yok hatta arsa vs kalır bana ama onun 1 tlsi bile bana geçsin istemiyorum.