karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Meseleye bir de başka bir açıdan bakmanızı önereceğim arkadaşlar; barınma gibi en temel ihtiyaçlardan biri için insanlar neden bir başkasına para ödüyor? Ömrünü bu ülkede çalışarak geçirmiş milyonlarca insan, askerlik vb zorunlu kamu hizmetlerini yerine getirmiş, çalışarak sürekli değer üretmiş bir yurttaş neden "ev kirası" diye para ödemek zorunda kalıyor?
Barınma hakkını ticaret konusu yapan sistem sorgulanmalı en başta.
Bu sistem tüm dünyada böyledir , Her gün milyonlarca çocuk doğuyor , yüz binlercesi insan evleniyor. Nüfus sürekli artıyor. Hiç bir ülkede devlet eviniz benden demez. Bunu gelişmiş devletler bile kaldıramaz.

Asıl sorgulaman gereken şey ekonomi yani. başka yerde problem aramaman lazım.