YunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamaniniz varsa aracınız yoksa tek dolmuşla çarşıya inip yemeğinizin en kralını yiyip yine tek dolmuşla dönebilirsiniz. Geçmiş olsun
Hocam isim soyleyin oraya gidiyim araç var teşekkür ederim